2012. április 22., vasárnap

Ismerkedés...

A kései délutáni órákban úgy döntöttem regisztrálok egy meleg társkereső oldalra. A választásom a PlanetRomeo-ra esett, mert a korábbi informálódásaimból ezt ajánlották, ha valaki csak barátkozni akar, meg ez az egyik legnagyobb ilyen oldal. Nem gondoltam volna, hogy az első pár percben már lesznek érdeklődők, pláne nem, hogy normálisak is, de így lett. Van egy fiatal srác, sokban hasonlítunk, van jó pár közös dolog bennünk. Sokat elbeszélgettünk, sőt még most is azt csináljuk. Kifejezetten rossz élményem ezen pár óra alatt még nem született. Egy srác nem írt többet, miután nem értem rá vele találkozni, de ennyi. Épp most egy újabb érdeklődő futott be, pedig még félmeztelen képem sincs. Egy szóval érdemes volt felregisztrálni, már van egy két olyan ember, akivel tudok beszélgetni. Kétszer küldtem el a képemet a visszajelzések pozitívak voltak, így az önbizalmam is kicsit megemberesedett.
Rövidesen nyugovóra térek, bár most írt rám egy helyes srác, nem is kell olyan korán kelnem, lehet még eltöltök fent egy órácskát.
Mellesleg ha a suliban visszaállítanák a wifit, akkor többet tudnék foglalkozni a Bloggal, de azért így is igyekszem.

Jó éjt minden kedves Olvasónak!

2 megjegyzés:

  1. szia!

    A kíváncsiság felülkerekedett rajtam így meg kell hogy kérdezzem az oldalon milyen néven talállak meg?
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Ezt, az információt nem adhatok meg, bocsi :)
    Ha szeretnél megismerni, akkor szívesen állok elébe. Ha írsz egy e-mailt, készséggel válaszolok rá. :)

    VálaszTörlés