2012. április 22., vasárnap

melegvagyok.hu...

Minden a régi megszokott kerékvágásban történik. Túl vagyok az első kényes kérdéseken, beszélgetésen.
Mondhatni olyan, mint ha semmi sem történt volna, de ezt mindannyian tudjuk, hogy nem így van. Bevallottam meleg vagyok, még ha a felszínen nem is mutatkozik meg, legbelül mindenkiben ott motoszkál.
Ennek fejében a mai napon kicsit rendbe tettem a szobám, felporszívóztam, kivasaltam a következő hétre szükségek ruhákat, valamint a kollégiumi ballagáshoz szükséges ingeket. Ágyneműt cseréltem, amit át is gőzöltem, kimostam a kabátom. Összekészítettem a papírjaimat, dokumentumokat, amiket le kell adjak a suliban és mi egyebek. Az imént nekiálltam a II. Világháború Zárt ajtók mögött című filmet megnézni, hátha rám ragad valami, de abba is hagytam mert nem tetszett.
Azt hiszem a következő bejegyzéseim hasonló típusúak lesznek, mert nem nagyon van mit írnom, két héten belül befejezem a sulit, aztán már csak az érettségi miatt kell aggódni. A legjobban a töritől félek. Soha nem szerettem, általánosban még úgy ahogy értettem a dolgokat, tanultam és nagyjából tudtam az eseményeket. De most, amikor pártok pártok hátán, vezetők vezetőkön, bonyolultabbnál bonyolultabb nevek, napra pontos évszámok vannak, eléggé megnehezíti a kapcsolatomat a történelemmel. Hiába én inkább az informatika felé húzok.
Idén születésnapom napján hatalmas bulit csapok a magyar érettségi közben. Majd nem csokit viszek be magammal, hanem tortát.
Tegnap az jutott eszembe, hogy jó lenne egy olyan programot szervezni, ami fiatal melegeknek szól, tehát ilyen 15-20/25 éveseknek. Mondjuk egy kirándulás vagy csak egy buli. Rá is kerestem a neten, így akadtam a melegvagyok.hu honlapra, ami kifejezetten erre specializálódott. Sok érdekes és hasznos dolgot találtam itt, mint például a fogalomtárat, tévhiteket stb. És különösen jó videókat is találtam a Tolerancia kisfilmek menüpont alatt. Úgy döntöttem a hosszú hétvégén, persze ha lesz program ellátogatok egy eseményre.


2 megjegyzés:

  1. Szia! Én is mostanában tervezem, hogy elmegyek a Szimpozion Klub valamelyik programjára. Kíváncsi vagyok, kik járnak, milyen korúak, lehet-e ismerkedni, beszélgetni.
    Ha túrázni szeretnél, ajánlom a VándorMások-at (http://www.vandormasok.hu/). Itt már többször jártam, nagyon jó.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    A Klubbot csak ajánlani tudom, mert szerintem egy nagyon jó hely. Bár ismerkedni a legutóbbi alkalommal nem nagyon volt időnk, biztos vagyok benne, hogy van rá lehetőség.
    A VándorMások-ról már olvasgattam, gondolkozom is rajta, hogy el fogok nézni egy ilyen túrára. :)

    VálaszTörlés