2012. augusztus 15., szerda

Aminek kezdete van...


Aminek kezdete van, egyszer véget is ér, mondja a kedvenc idézetem…

Van, aki szerint hülyeség, van aki szerint érdekes, de egy biztos, mindenre igaz és örök érvényű. Rengetegszer próbáltam megcáfolni, de mindvégig kudarc lett a vége.
Így van ez most is, hosszas töprengésem után arra jutottam, ideje befejezni, amit elkezdtem. Egyszer talán egy másik néven egy másik oldalon elkezdek újra írni, de nem hiszem, hogy Jacob Queer az elkövetkezendő időkben ismét visszatérne.

Utolsó bejegyzésem gyanánt szeretnék köszönetet mondani, mindazoknak, akiket a Blog révén ismertem meg.

Elsősorban oDeeeynek szeretnék egy hatalmas köszönetet mondani, aki elindított az úton és nem hagyta, hogy az első akadálynál megálljak, akivel hosszas beszélgetések során meg tudtam vitatni minden problémámat, akitől sokat tanultam a homoszexualitásról, akinek blogja és levelei segítettek a coming out-ban. Köszönöm oDeeey!
Remélem továbbra is sok-sok beszélgetést tudhatunk, majd magunk mögött.

Következő ember, akinek szeretnék köszönetet mondani, az nem más, mint Éva párja.
Neki az érettségi felkészülésben való segítségét, a hosszabb-rövidebb leveleit, humoros írásait, kiváló hallgatóságát szeretném megköszönni. Mindig felüdítő volt leveleit olvasni, majd azokat megválaszolni, remélem továbbra is mosolyoghatok, miközben írásodat olvasom.

Köszönöm továbbá Regőnek a remek barátságát, a tanácsait, az ügyes-bajos dolgaim megvitatásából adódó fáradozásait. Köszönöm az együtt megélt élményeket. Számomra mindig is példakép leszel (lesztek). Noha, mostanában keveset tudunk beszélni, remélem továbbra is jó barátok maradunk.

Most pedig egy olyan személynek szeretnék köszönetet mondani, aki május 20.-ai esti levelével elindított egy folyamatot. Ezen folyamat végére egy remek barátot tudhattam magam mellett, aki visszahozta a moziba járás örömét, akivel olyan élményekben volt részem, mint idáig senki mással. Köszönöm azt a 311 levelet, amivel jobban megismerhettelek, a remek társaságod a programokat illetően. Köszönöm Daniel, hogy akkor este írtál és hogy azóta is töretlenül vannak közös programjaink, beszélgetéseink.

Következő köszönetemet Fabiennek címzem, aki még külföldi útja során is tartotta velem a kapcsolatot, akit személyesen is megismerhettem, akitől egy nagyszerű ajándékot kaptam, aki támogatásával és hozzá értő szakmai tudásával is útmutatást adott. Köszönöm Fabien és persze Imónak is, hogy személyes találkozónk alkalmával közelebbről is megismerkedhettem veletek.

Végül, de nem utolsó soron Éleskontúrnak szeretnék köszönetet mondani, akinek első pár levele után felfedtem magam és akivel rövid időn belül találkoztam is. Nagyszerű beszélgetőtárs voltál és remélem még leszel is, továbbá, hogy közös programokban is bővelkedni fogunk még.

Köszönet illeti még azon személyeket is, akik Twitterről vagy akik csak később ismerték meg Jacobot, illetve azok a Bloggerek, akik írásaikkal nagyban hozzájárultak a meleg élet elfogadásában, a coming out-ban, vagy a mindennapok problémáinak megoldásában. Továbbá minden kedves olvasónak is jár egy köszönet, amiért szabad idejüket a blogom olvasásával töltötték.

http://fabienautre.blogspot.hu/  http://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/

Köszönöm!




4 megjegyzés:

  1. Először is : :(

    Sajnálom hogy abbahagyod, nagyon szerettelek olvasni, a világnézeted, a bátorságod és a kitartásod párját ritkító, és köszönöm a köszönetet, bármikor máskor szívesen segítek Neked, az élet bármely pontján. :)

    Mondanám hogy sok sikert az életben, de hát úgyis fogjuk tartani a kapcsolatot még (remélem) :)

    VálaszTörlés
  2. Igazán meglepődtem, hogy egy apró www-vel a végén én is ott vagyok. Örülök és boldogsággal tölt el, hogy én apró homokszemként, egy hatalmas pergő Homokóra részese voltam.

    Bár nem ismerlek, én biztos vagyok, hogy olyan döntést hoztál, ami a te érdekeidet szolgálja. Mindenki igyekszik aszerint cselekedni, amit belülről megtámogatva érez. Ha később pedig egy-egy régi vágy vagy késztetés újra feléled, nyugtasson a tudat, bármikor úja lehet kezdeni. Szerintem ez jelenti igazán az ember szabadságát. Ebben rejlik a nagy titok. Én ebben hiszek.

    A Homokóra csodálatos szerkezet. Gyakorlatilag csak forgatni kell, az az idők végezetéig pereg, ha óvják. Forgasd ésszel, bánj vele finoman. S ha ellenkező irányba pergetnéd azokat a szemeket, csak fordíts egyet! :)

    Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom én is, hogy abbahagyod az írást. Szerettem olvasni a blogod én is, mégha nem is régen találtam rá. Hajrá, bármi is lesz az új kezdet helyette!

    VálaszTörlés
  4. Jacob, Jacob!! :) Kár, hogy abbahagyod a blog írását, mert ez mégiscsak olyan, mint amikor egy naplót nem vezetnek tovább, bekerül a fiók aljára, és ott porosodik, nem lapozgatja már senki.
    Deviszont! Az évek múltán visszagondolva arra, hogy mi minden történt az emberrel egy adott időszakban, és megkeresve majd beleolvasva ebbe az egykori naplóba, egy csomó szép emlék tör majd elő.
    Én nem gondolkozom még a befejezésen, viszont ha egyszer oda jutok, akkor biztos, hogy így fogok hozzáállni, már csak azért is, mert jó érzés látni, hogy mennyi minden változott egy-egy bejegyzés óta - akár érzések, akár tények tekintetében.
    Nincs mit köszönni kedves Jacob, örülök, hogy segíthettem, és nagyon örültem, hogy megismerhettelek személyesen is! Bízom benne, hogy barátságunk kitart még továbbra is, habár mostanság külföldi tartózkodásom miatt nem sok időm volt neked levelet írni.
    Jó ember vagy. Maradj ilyen. Nagyon jóbarátra leltem benned ;)
    Keserédesre sikerült mondókám végén kívánok neked minden jót a következő beszélgetésünkig :D (ami már egy másik csatornán fog végbemenni :D)
    Üdv.

    VálaszTörlés