2012. október 14., vasárnap

Egyik nap...


Egyik nap véletlenül a Blogon jártam és meglepődve vettem észre, hogy még mindig növekszik a látogatók száma. Talán ez vagy a mostanában megélt események késztettek arra, hogy ezt a kis bejegyzést megírjam. Noha még mindig nem tervezem a visszatérésemet, egy-egy bejegyzés erejéig lehet, ismét billentyűzetet ragadok.
Rengeteg minden történt az utolsó közzétételem során. Egyelőre nem kívánom részletezni, majd mindig egy keveset.
Jelenleg a Semmelweis Egyetemen tanulok és rettentően élvezem. A mindennapjaim kissé unalmasak, de mindig megpróbálok megbirkózni vele.
Mivel ez egy spontán bejegyzés, így hirtelen nem is tudom, mit kellene, hogy írjak. Következő bejegyzésemben, ha egyáltalán lesz olyan, akkor egy újabb melegbarát szórakozóhelyről fogok írni, illetve egy kis morzsányit, az eddig történt eseményekből.

A mielőbbi viszontolvasás reményében üdvözöl benneteket: Jacob


5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy hallok felőled, Jacob! Meg annak is, hogy tetszik a suli! Hajrá, SOTE! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. SOTE??? :D :D Vérszemet kaptam... meg akarom ismrni a srácot

      Törlés
  2. Semmelweis?! Király! Azt hallottam, hogy van egy LMBT csoportjuk. Amolyan beszélgetős, iszogatós csoport. Nézz utána! :)

    VálaszTörlés
  3. Örültem a találkozásnak, és annak is, hogy tudtunk néhány szót váltani. Várom a folytatást. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És is örültem, köszönöm a meghívást és a szép napot. Remélem mielőbb eltölthetünk, ismét egy ilyen kellemes napot. :)

      Törlés