2013. március 15., péntek

Coming Back…


Több, mint 21000 oldalletöltés, 47 közzétett bejegyzés. Ezzel a két számmal nyitnám meg ismét a blogomat, amit konkrétan nem zártam le, mert mindig hittem, hogy egyszer vissza fogok térni.
Nos, erre azt hiszem, most kerül sor…

Rengeteg minden történt eddig. Ezen hosszú időszakról nem tervezek beszámolni, külön. Az egyes bejegyzésekkel úgy is részletezni fogom, ha érinti egy-egy régebbi eseményt.

Miért pont most?
Remek kérdés, nos, erre én sem tudom a választ. Pár hete erősen gondolkoztam rajta, hogy ismét írni kellene. Már csak a kellő erőt kellet összegyűjteni.
Kedv, energia, mondanivaló, ezek megvannak. Úgy veszem észre az olvasók is megvannak még, szóval vágjunk bele (ismét).

Legutóbbi bejegyzésemben, azt mondtam egy szórakozóhelyet szeretnék bemutatni. Ennek eleget téve nézzük is milyen tapasztalataim voltak az AlterEGO klubbal kapcsolatban.

2012. november 02.

Halloween és Transzvarieté, avagy egy buli az Alteregóban
A korábbiakhoz hűen itt is névváltoztatásokkal vonnék be más személyeket. Így Miguel, akit a blog által megismert, ismerős révén ismertem meg, volt társam az estén. Előtte persze meg kellett alapozni az estét, így aztán a klubba érkezve kissé mámorosan el is felejtkeztem a jelmezeinkről, amik a táskában lapultak.
A szórakozóhely, meglepően tágas, a képekből nekem nem tűnt ennyire nagynak. Minden esetre az elosztása is remek, így aki táncolni szeretne, nem kell az asztalok között cikáznia, illetve aki inkább beszélgetne, neki is megvan a lehetősége a foteleknél vagy a tánctértől távolabb eső bárszékeken.
Éjfélkor transzvarieté shownak lehettünk szem és fültanúi. Lehet, hogy a korábban elfogyasztott alkohol tette, de hol a hasamat fogtam, hol a szemem törölgettem Lady Dömper szövegétől.
Az előadók a neves naphoz illően különféle sminkben léptek fel.

Egyik fellépő, név szerint, ha jól emlékszem Betty Blue felemás sminkben lépett fel (úgy kell elképzelni, mint Harvey Dent-Kétarcot a Batman filmekből). Azt hittem a műsor alatt rájátszik erre a kettősségre, de csalódnom kellett. Ez persze nem vont le a show élvezhetőségéből.
A zene nem volt éppen a legjobb, amit a Dj szolgáltatott. Talán az idősebb korosztály jobban élvezte, én viszont hiányoltam az aktuális slágereket.

A műsor befejeztével a fellépők a vendégek között elvegyültek. Miguel ki is használta ezt és kezet csókolt Lady Dömpernek, így alkalmunk volt vele személyesen egy humoros beszélgetésre is.
A közönség nem épp a fiatalokból tevődik össze, természetesen ők is jelen vannak, de a többség 30 feletti.
Az árak véleményem szerint kicsit el vannak túlozva, de nem megfizethetetlenek, viszont minőségileg nem volt gond a koktélokkal sem.
Javasolom-e a helyet? Igen. És miért? Mert véleményem szerint egy igényes szórakozóhely, ahol egy kisebb, nagyobb társasággal igazán jól érezheted magad. Az éjféli show-t pedig mindenképp meg kell nézni. A pultosok kedvesek, a biztonság is megfelelő, so tessék kipróbálni.


Meg kell, mondjam sokat gondolkoztam rajta, hogy új névvel indítok egy blogot, de végül is arra jutottam, hogy annyi mindent köszönhetek ennek a blognak, nem egy barátot, ismerőst, így Jacob az Jacob marad, a blog címe pedig változatlanul: Segítség meleg vagyok.
Következő bejegyzésemben arról számolok be, hogyan zajlott a Blogger találkozó, amire jómagam is meghívást kaptam.

Az elérhetőségeim nem változtak, így aki kedvet kapott, hogy írjon, nekem az tegye meg bátran, továbbra sem harapok.

Jacob ;)
queerjacob@gmail.com






3 megjegyzés:

  1. Kedves Jacob, nagyon örülök, hogy visszatértél, kíváncsian várom az új írásokat! Üdv újra itt! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Fabien, igyekszem nem elmaradni a friss írásokkal, beszámolókkal. :)

    VálaszTörlés