2012. május 23., szerda


Már épp ideje volt egy bejegyzést összehozni. Megerőszakoltam magam, de ne várjatok sokat, mivel nem történt semmi. Azért ez nem igaz, mert igen is történt egy két dolog.

Egyik nap kaptam egy olvasótól egy levelet, majd egy másiktól és még egyet egy harmadiktól. Mindegyikre válaszoltam, mint ahogy azt elhatároztam a legelején, „minden levélre válaszolni fogok”.
Így esett, hogy újabb ismeretségekre tettem szert, aminek nagyon örülök.

Nem írok ezzel kapcsolatban semmit, mert nem illik kibeszélni az ilyesmit.

Leglelkesebb olvasóm témajavaslata a következő volt:

A) A melegek helyzete valójában.

 Nos, hogy milyen helyzetben vagyunk, mi, melegek? Milyen a többi ember hozzá állása? Ezek remek kérdések, leginkább ezt az utca emberétől kellene megkérdezni, majd egy statisztikát készíteni ezzel kapcsolatban. Mint azt mindenki tudja, ahány ember, annyi vélemény. Vannak olyanok, akiket nem zavar a dolog, vannak, akiket nagyon is zavar a dolog, vannak, akik kifejezetten örülnek nekünk és vannak, akik nem. Ezt persze lehetne egy jó darabig folytatni, hogy kinek milyen a hozzáállása. Úgy gondolom, többségben azok vannak, akik megvetnek bennünket. De akadnak szép számmal olyanok is, akik csak a férfiak homoszexualitásást ítélik el, a leszbikusság teljesen belefér az életfelfogásukba. Ezek az emberek többnyire arra alapoznak, amik a hálószobában folynak. Mert a hetero pasik igen is élvezik, ha két lány fedezi fel egymás testét. Természetesen itt is akad kivétel.
Itt akkor egyben kifejteném röviden a véleményem a Felvonulást illetően is. Tény, hogy még nem voltam ilyen felvonuláson és nem is hiszem, hogy részt fogok rajta venni, maximum, mint külső szemlélődő, de elmondásokból már kaptam némi képet az eseményről.
Nos, szerintem nincs semmi baj az egész programot illetően, viszont ezt is, mint sok minden mást, lehetne diszkrétebben, kulturáltabban is csinálni.
Természetesen a szervezők nem foghatják mindenki kezét, hogy nono, ezt nem szabad csinálni. Véleményem szerint sok rossz megítélésnek szolgál alapjául ez a fajta, viselkedés. Persze nincs jogom bírálni, de vélemény még alkothatok.

B) A másik a Nyári tervek volt. 

Nos, ehhez nem sokat tudok még hozzászólni, mert magam sem tudom mi lesz még. Még a szóbelik előtt szeretnénk elmenni, nyaralni, valamilyen külföldi országba. Erről már írtam, hogy én hova szeretnék menni, úgy, hogy ezt ismételten nem részletezném.
Amúgy megvették a lakásunkat, a foglalót már ki is fizették. Most a holnapi naptól megkezdődik a dobozolás. A lakás még mindig nincs meg, de gőzerőkkel folyik a keresés.
Én minden esetre egy saját szobát szeretnék csak, a többi nem lényeges számomra, hogy hol vagy hányadik emeleten.  

Egy hirtelen jövő ötletet is szeretnék majd megvalósítani, amivel kapcsolatban várom az ötleteket, hozzászólásokat, észrevételeket. 

Ez az ötlet nem más, mint egy olyan est, amin a vendégek meleg fiatalok, mondjuk 16-26 éves fiatalokig, most mondtam egy intervallumot. Nos, ennek az egész estnek annyi lenne a lényege, hogy titokban zajlana, persze mennyire lehet titokban tartani egy olyan eseményt, amire szeretnénk meghívni a legtöbb meleg fiatalt. Azért kell az inkognitó, mert leginkább azok számára szervezném, akik nem vállalják fel melegségüket a nagyvilágnak. Akik nem mernek elmenni egy meleg Klubba, mert az utcáról észrevehetik, hogy oda megy be.  Mindezt természetesen komoly szervezői munka előzné meg, hiszen kellenek biztonsági őrök, valamilyen módon hirdetni kellene. Gondoltam arra, hogy valamelyik egyesület bevonásával lehetne mindezt remekül megoldani. 

Van még mit átgondolni rajta, de ha sikerült kiagyalnom a részleteket is, akkor még lehet is belőle valami. Célom ezzel, hogy lássa mindenki nincs egyedül, hogy igen is vannak hozzá hasonlóak. És akár remek barátságok is köttethetnek ezen a zenés estén. Hasonlóban gondolkodom, mint a Minus18 szervezet, amiről egy korábbi bejegyzésben olvashattatok. Na, de elég az ötletelésből, ez úgy is csak a jövő zenéje.
És a kérdésekre megint nem fordítottam időt. Sebaj, a legközelebbi bejegyzésben igyekszem megválaszolni őket, addig is, meg persze folyamatosan küldhetitek a frappánsabbnál frappánsabb kérdéseket. 

Szép estét mindenkinek!

Ui.: Szeretném megköszönni minden olvasómnak a biztatást és segítséget! Ha valamiben én is tudok segíteni, bátran forduljatok hozzám. Vagy ha csak ismerkedni szeretnél, azt is szívesen fogadom. 

Üdvözlettel: Jacob

5 megjegyzés:

  1. A melegek elfogadásával kapcsolatban abszolút igazad van. Szinte a számból vetted ki a szót, nekem is ez a véleményem erről. A nyárral kapcsolatban igazából annyi hogy 1-2 előre leszervezett programon kívül szinte minden csak úgy sietve megtörténik, egy buli, egy... bármi. Ettől lesz teljes a nyár, hogy nincs meghatározva semmi programod és szabad vagy. :)
    Az ötlet tetszik, határozottan támogatom, hisz még én sem mennék el így hogy boldog-boldogtalan látja hogy hova megyek be éppen... Viszont ez a "titkos" buli-ötlet bejön. :)

    VálaszTörlés
  2. Én annak idején, nagyon is örültem volna egy ilyen rendezvénynek. Innen jött az alap ötlet, hogy ha nekem nem volt rá lehetőségem, másnak még lehessen. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem sem tesz jót a felvonulás a meleg közösségnek. Sőt, inkább árt neki. A média is hibás, mert hamis látszatot kelt, így az emberek fejében az marad meg, hogy a melegek kihívó öltözködésű, kamionokon diszkózenére vonagló "lények". És ha esetleg egy teljesen "átlagos" személyről, derül ki, hogy meleg, egyből ez a kép jön elő a fejükben. Így aztán nem is vágyom oda, nem is megyek. Nem ott tervezek az elfogadásért harcba szállni.
    A szűk család másfél éve tudja rólam. Elfogadták, kész, ennyi. Aztán majd még megosztom, akivel szeretném.

    VálaszTörlés
  4. Osztozom a véleményeden, egyszerűen tudja rólam, aki tudja, és nem úgy gondolnak rám, hogy egy vagyok a rózsaszín fecskében táncoló buzik közül, hanem egy normális ember vagyok, csak éppen a fiúkat szeretem, nem a lányokat. Ennyi lenne a lényeg, de hát ha nem tudják az emberek levenni a média túlzását a dologból, akkor sajnálom.

    VálaszTörlés
  5. A média is egy hatalom, ami ellen nem igazán lehet küzdeni. Én tervezem, hogy megnézem a felvonulást, mint külső szemlélődő, mert még nem láttam egyet sem. De én sem itt akarom megvívni a harcot. Csupán kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés