2012. május 29., kedd

Tudom...


Tudom-tudom, keveset írok mostanában, de megvan az oka. Írásaimat mostanában egy ember felé intézem. De a kedves olvasókat, sem szabad elhanyagolni, ezért most pótolom is az elmaradásokat.
Mivel az e-mailben érkezett kérdéseket, e-mailben már megválaszoltam, így ezzel nem húznám az időt.

Pár szóban, hogy mit történt a napokban:

Semmi különösebb, unalmasan telnek a hétköznapok, meg a hétvégék is, néhol közbejön egy-egy program, mint vasárnap is, aminek elázás lett a vége. Köszi, időjárás, én is szeretlek. Több újabb ismeretségre tettem szert. Ezek között van egy olyan személy, akitől minden egyes levél, üzentet vagy mi egyéb egy boldogságbomba. Igen, ezt a személyt kell meglincselni, amiért nem készülnek, azok a fránya bejegyzések. Teljesen hasonló az érdeklődési körünk, rengeteg közös van bennünk. Mindig van miről fecsegni. A legrosszabb napomon is képes felvidítani. Valahányszor meghallom telefonom jelzését, mint ha az életem múlna rajta, vetődök a telefonom után, hogy megnézzem, mit írt. Aztán ha nem ő írt, akkor elszomorodva kullogok vissza a félbehagyott tevékenységemhez.

Na, most itt megakadtam…

Boncolgassunk valami témát, hogy tereljem a gondolataimat, mert ha csak rá gondolok megáll körülöttem az idő. :P

Kerestem néhány olyan témát, ami érdekelhet benneteket. A címekre kattintva tudtok bővebben olvasgatni a témáról:


Meleg vagyok, de heteróvá akarják nevelni a párom




Meleg vagy leszbikus vagyok, mit tegyek?




Milyen hatások érnek egy homoszexuális tinédzsert?



Ezzel be is fejezném. Sok sikert mindenkinek, aki a szóbelikre készül, illetve mindenkinek, aki javában 
benne van a vizsga időszakban vagy még benne lesz. 

A végére pedig jöjjön egy kis vidám zene. 


Szép napot mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése