2012. június 23., szombat

Coming soon...

Hamarosan jövök egy igen tartalmas beszámolóval, de még kis türelmeteket kérem. Jövő héten szóbelizem. Egész idáig nem tanultam rá semmit, mert hát sokkal jobb dolgom volt, mint a tanulás. :P
Ma már nekiálltam úgy igazából, ha jól számolok hat órát végigtanultam, kisebb megszakításokkal. Jól haladtam, saját képességeimhez mérten, de ez még így is édes kevés.
No, de nem szaporítom a szót, megyek vissza már csak olvasgatni, nem tanulni.
Azoktól pedig elnézést kérek, akik üzenetet, e-mailt küldtek és még nem válaszoltam rájuk. Amint vége ennek az egész érettségi mizériának, pótolni fogom hiányosságaimat.

Addig is egy kis előzetes:

Tanulj...Tanulj...Tanulj!
Mozi, Vacsi, Gyilkosság!
Túl az ötödiken!
Felrobbant egy boldogságbomba avagy a Nap is fényesebben ragyog!
Nem szeretem a Spagettit!
Nyögte Mátyás bús hadát!
Just Do It!
Daniel, én rád bízom!
Ha nem, hát PERELEK!

Minden Kedves Olvasónak napsütésben gazdag mindennapokat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése