2013. március 22., péntek

Bejegyzés 2.0


Mai bejegyzésemet egy találkozó beszámolójával kezdeném...
Történt ugyanis, hogy - nevezzük őt Coopernek - írt nekem egy e-mailt, amire én örömmel válaszoltam is. Ezzel a folyamattal elkezdődött egy beszélgetés, megismerési folyamat. Felmerült aztán a találkozó ötlete is, amit nem utasítottam vissza, tekintve, hogy igen szimpatikus az illető. Erre a találkozóra került sor, a tegnapi napon. Kellemes meglepetésként ért, hogy Cooper élőben helyesebb, mint az gondoltam. Beültünk egy kávézóba, ahol kellemesen elbeszélgettünk. Legalább is részemről kellemes volt, az hogy ő hogy érezte magát, azt nem tudom, bár lehet kicsit megrémisztettem a sok sületlenséggel, amit összehordtam. Erősen kellett koncentrálnom, amikor beszélt, mert elég halk a szava járása, főleg az én fülemnek, de nem okozott különösebb problémát a megértésében. Örülök, hogy megismerhettem.

Remélem továbbá, hogy nem ez volt az első és egyben utolsó találkozónk. Mondjuk már szó volt a következő programról is, ami egy stand up comedy lenne, melynek szakmába illő Subduralis Hematóma a címe. Ez az egyik kedvenc szavam, meg ne kérdezzétek miért, így aztán nem is gondolkoztam azon, hogy elmenjek-e, főleg ha ilyen kellemes társaságom lesz. J

Egyik nap azon gondolkodám, miként fejlesszem blogomat, végül is ott lyukadtam ki, hogy egy rendszeres rovatot kellene bevezetnem, ami kicsit eltér a blogtól, de továbbra is Jacob keze ügye van a dologban. Így esett a választásom egy olyan rovatra, amely kicsit belenyúl mindenbe, könyvekbe, filmekbe, technikai dolgokba, zenékbe és hasonló nyalánkságokba. Következő bejegyzéssel ezt a rovatot fogom életre kelteni, de hogy mi lesz a témája, azt nem árulom el, már csak azért sem, mert magam sem tudom, mi lenne az. Van egy két ötletem, de nem tudom, melyiket valósítsam meg, aztán az is lehet, hogy mindegyiket.

Igaz, mostanában kicsit elfoglaltabb vagyok, ugyanis elkezdtem dolgozni, egy pénzügyi cégnél. Noha, még csak tanulom a dolgokat és vizsgáznom is kell, mielőtt önállósodhatom, egyre többet és többet tanulok, ami azért is jó, mert a saját pénzügyeimben is tudom ezeket a dolgokat hasznosítani.
Ugyanakkor az informatikához kicsit többet értően, vállaltam néhány korrepetálást, illetve a saját évfolyamomon belül a házi feladatok elkészítését is, amivel némi plusz bevételhez is jutok.

Egyszer Éva párja, azt mondotta, hogy amikor én jó időt kívánok neki, az mindig be szokott jönni, nem tudom megvan-e még ez a képességem, de reménytelien kívánok mindenkinek napsütéses órákban gazdag szép napokat!

7 megjegyzés:

  1. Épp itt volt az ideje, hogy jó időt kívánj, és csodák csodájára SÜT a nap :D TE BOSZORKAAAAA :D tanulás ! khmmm a SULIS dolgokat is tessék tanulni, s nem az utolsó pillanatokra hagyni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már be kell szereznem egy seprűt. :D iskola? Nem tudom miről beszélsz. :D

      Törlés
  2. Mindig jó dolog új embereket megismerni (én holnap találkozom eggyel), az pedig már plusz öröm, ha a szimpátia kölcsönös és folytatása is van az első találkozásnak.
    Sok sikert a munkához és az iskolához!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van. :)
      Itt is köszönöm, hogy a segítségemre voltál a mai napon.

      Törlés
  3. Cooper, nem tudom honnan az ihlet, ám legyen! :)

    Nem az első, nem az utolsó Jacob!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt majd elmesélem, hogy honnan jött a név. :) Utóbbinak pedig különösképp örülök. :)

      Törlés
  4. Na ez egy jó hír! Sok sikert a folytatáshoz :)

    VálaszTörlés