2013. április 5., péntek

A forgatókönyvíró sem szívbajos...


Mai bejegyzésem keretein belül egy újabb GeekLine részt is megvalósítanék, melyben kicsit a 4DX moziról írnék. De kezdjük is az elején…

Klausról már olvashattatok előző bejegyzésemben, most ismét egy közös programunkról számolnék be, azaz napunkról, mert jóformán reggeltől estig együtt voltunk.
Csütörtökön, azaz tegnap a Croodék című animációs filmet néztük meg, a már nem új keletű 4DX moziban. 


GeekLine követkzik:
A film, aranyos, remek poénokkal teletűzdelt, kicsiknek és nagyoknak egyformán élvezhető.
A mozi terem nem sokban különbözik a már megszokottól, csak a székek mások, mivel nagyobbak és szerintem kényelmesebbek. Tudom, hogy nem olyan rég hozták be Mozi szinten ezt az új technikát, de ez nem egy forradalmi újítás, így a kisebb hibákat, amik előfordultak a film végén, nem igazán értettem. Korábban voltam már ilyen moziban, itt Magyarországon, ott annyi volt a különbség, hogy be is kellett magunkat kötni, mivel a székek nagyon kilengtek. Itt ilyen nem volt, pont annyira mozognak a székek, hogy kapaszkodás nélkül is kényelmesen végigülhető. A székek nem csak mozognak, de több ponton is rezegnek. Kis szelepek vannak beépítve a fejtámlákba, ami levegőt illetve vízpermetet fúj. Ennek csak annyi a hátránya, hogy hangja van, amit nem tud elnyomni a film hangja, ennek ellenére jópofa dolog, mikor valaki a vízbe ugrik és mi magunk is részesülünk a vízpermetben. A székek mozgása többnyire a kameramozgást követi, ami nagyon élvezhető egy autós üldözésnél vagy repülésnél. Villámlásoknál a teremben is felvillannak vakuk, stroboszkópok, füstnél, ködnél, a füstgépek lépnek életbe, míg szél esetén a ventilátorok  Szagok ennél a filmnél nem igazán voltak. Egyébként a vége felé az egyik szék szelepje meghibásodott és egyfolytában fújta a levegőt, kicsit zavaró volt. A széksorok között nagyobb távolság van, így biztosan nem fog senki senkit rugdalni. Itt a popcorn illetve más egyéb ételek fogyasztása annyira nem javasolt, mert egy hirtelen rántásnál a földön köthet ki, mint ahogy aznap sok embernél így is történt.

Összegzésképp, aki még nem volt ilyen moziban mindenképp próbálja ki. Én egy Imax vásznat még el tudnék képzelni hozzá, hogy még tökéletesebb legyen az élmény. Van még mit kiküszöbölni ezzel a 4DX-szel, de idehaza még gyermek ez az újdonság, ezért még elnézzük a bakikat.

Mozi után hajókáztunk egyet a BKV hajóval, amin most talán mi voltunk egyedül. Út közben egy kérdőívet is kitöltöttünk egyik ELTE karos hallgató szakdolgozatához, no, hát a kérdőív nem volt valami jól megszerkesztve, de ez már nem a mi gondunk.
Hajóról metróra szállva bevásároltunk egy közös sütés-főzéshez. Fent a lakásban a pizzára várva elkezdtük megnézni a Star Wars-t, elejétől az utolsó részig, de az „ebéd” elfogyasztása után az ágyra leheveredve el is aludtunk. Igaz csak egy fél órát szundítottunk, de kellett ez a kis relax, főleg, hogy későn feküdtem előző este és még korán is keltem, így a beszédem több ponton is zavaros volt.
Az ezután következő részt átugranám, nem történt semmi olyan, ne tessék félre érteni.
- Nem akartam elsietni a dolgokat, elvégre, alig egy hete ismerjük egymást. -
Egészen odáig mikor a desszert készítéséhez is hozzákezdtünk, melynek a recept alapján nem túl fantáziadús angol neve van: Apple Crumble. Egyszerű, de nagyszerű süti, igaz csak megkóstoltam, de igazán finom volt.
Közben videókat néztünk szalagavatóról, youtuberól.
Klaus rendkívül figyelmes, sokszor meg is csíptem magam, hogy biztosan nem álmodom és ez a valóság.
Remekül éreztem magam, sőt, fantasztikusan. Azt hiszem egy remek ember társaságára, barátságára, támogatására, figyelmére és majd még meglátjuk mire tettem szert.

Valóban gyorsan peregtek az események, ami kissé szokatlan, de egyáltalán nincs ellenemre, csak tényleg furcsa, hogy ismerősből, barát, majd barátom lett, ily rövid idő alatt.
Minden esetre velem madarat lehet fogatni mostanság, el vagyok varázsolva, nem is tudom mi lesz ha zongorázni fog nekem. :)

Következő bejegyzésem alkalmával egy Semmelweises frissen alakult egyetemi kör megalakulásáról írok.
Így a végére pedig két zenét is belinkelek, melyeknek olyan mondanivalójuk van, amik részben aktuálisak, és az első, egyik kedvenc klipem, igaz elég rossz a minősége, de jobb verzióban nem találtam meg.
    

Legyen szép napotok! J.Q.

1 megjegyzés:

  1. Hmmm, ez a mozi izgalmasnak ígérkezik. Örülök, hogy jól folytatódik a megkezdett történet! Kíváncsian várom a folytatást, remélem, tele lesz örömmel és meglepetésekkel! :)

    VálaszTörlés