2013. május 7., kedd

Tizenkilenc meg egy, az húsz.

Szörnyen érzem magam. Elfelejtettem. Nincs mentségem. Kövezzetek meg.


Erre a posztra akkor kellett volna sort keríteni, mikor aktuális volt, de az egész blog dolgot, valamiért mindig májushoz kötöm. Pont egy hónapja volt, hogy az első bejegyzésem napvilágot látott.
Utólag is Boldog Születésnapot Jacob!
De, hogy miért is most jutott ez eszembe? Egy évvel lettem öregebb a mai napon, erről eszembe jutott, hogy a blog is lassan egy éves lesz. Gyorsan meg is néztem, hogy mikor, így szembesültem azzal, hogy erről már lecsúsztam.
Remélem Jacobot ki tudom engesztelni valami kis ajándékkal. :P

Ennyi elég is a mostani bejegyzésre, még ajándékot is kell vennem, tanulnom is kell, holnap vizsgázom Pszichológiából és Élettan-Kórélettanból...

Kívánok mindenkinek csodás napot!
J.Q.


6 megjegyzés: